26.02.2015.
Школско такмичење - Српски језик и језичка култура
Школско такмичење из српског језика и језичке културе одржано је у четвртак, 26.02.2015. године.
Резулатаи такмичења су следећи:
ПРВИ РАЗРЕД |
|
|
|
|
Ред.бр. |
Презиме и име ученика |
|
Одељење |
Број бодова |
Пласман |
1. |
Влајковић Јована |
|
I/1 |
16 |
(прво место) |
2. |
Митровић Јована |
|
I/4 |
14 |
(друго место) |
3. |
Антић Алекса |
|
I/2 |
13 |
|
4. |
Огњеновић Петар |
|
I/3 |
13 |
|
5. |
Павловић Војин |
|
I/3 |
13 |
|
6. |
Лукић Теодора |
|
I/7 |
11 |
|
7. |
Марчета Сандра |
|
I/3 |
11 |
|
8. |
Милошевић Бојана |
|
I/3 |
11 |
|
9. |
Бијелић Мирјана |
|
I/7 |
10 |
|
10. |
Анчић Александар |
|
I/7 |
9 |
|
11. |
Величковић Александар |
|
I/8 |
8 |
|
12. |
Којић Лазар |
|
I/7 |
5 |
|
13. |
Гаљан Ања |
|
I/6 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
ДРУГИ РАЗРЕД |
|
|
|
|
Ред.бр. |
Презиме и име ученика |
|
Одељење |
Број бодова |
Пласман |
1. |
Лучић Милица |
|
II/2 |
20 |
(прво место) |
2. |
Љубојевић Маријана |
|
II/3 |
20 |
(прво место) |
3. |
Антић Јелена |
|
II/2 |
17 |
(друго место) |
4. |
Глођовић Катарина |
|
II/4 |
17 |
(друго место) |
5. |
Миленковић Сања |
|
II/7 |
17 |
(друго место) |
6. |
Петровић Ивона |
|
II/8 |
17 |
(друго место) |
7. |
Пеурача Ана |
|
II/3 |
17 |
(друго место) |
8. |
Гребовић Немања |
|
II/4 |
13 |
|
9. |
Савић Небојша |
|
II/7 |
8 |
|
10. |
Младеновић Алекса |
|
II/7 |
7 |
|
11. |
Марковић Ана |
|
II/7 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
ТРЕЋИ РАЗРЕД |
|
|
|
|
Ред.бр. |
Презиме и име ученика |
|
Одељење |
Број бодова |
Пласман |
1. |
Пушкар Татјана |
|
III/1 |
16 |
(прво место) |
2. |
Ђорђевић Александра |
|
III/1 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
ЧЕТВРТИ РАЗРЕД |
|
|
|
|
Ред.бр. |
Презиме и име ученика |
|
Одељење |
Број бодова |
Пласман |
1. |
Вукомановић Вања |
|
IV/6 |
11 |
|
2. |
Сарајлић Марија |
|
IV/6 |
11 |
|
3. |
Ђурић Никола |
|
IV/3 |
9 |
|
4. |
Глођовић Катарина |
|
IV/6 |
8 |
|
Ученици који су освојили 14 и више бодова су се пласирали на Општинско такмичење.
Такмичење су припремили и организовали сви наставници стручног већа српског језика и књижевности.